lördag 18 september 2010

Lördag

Hejsan igen, jag var ganska hungrig igår kväll, brukar vara lite extra sug de dagar jag tränar så det är inget oväntat men ändå. Hade en liten diskussion med en arbetskamrat som tyckte att "det där med pulver, det fungerar ju inte i längden"... Ja, vad säger man annat än att det fungerar nu, och att det handlar inte om pulver (bara om pulver en viss period som man valt själv..). Och att det är ett långsiktigt program. Han är ingen dum arbetskamrat så han förstod nog. Men jag var tvungen att ta diskussionen för att slippa kommentarerna som annars liksom inte upphör annars.

Har nog lyckats så bra så här långt att en kompis ska börja iTrim han också (en annan kompis). Det tycker jag verkar bra. (Du vet vem du är, och kommer nog att läsa här snart, så hej på dig! Kör så det ryker! Jag är säker på att du kommer att bli positivt överraskad).

Jo! Jag köpte nya byxor idag, vilket var ganska nödvändigt, då de gamla liksom hängde och slängde överallt (de på tidigare bild, som jag sa adjö till tidigare...). 2 storlekar mindre gjorde susen, och det känns ju precis hur bra som helst. 2 dagar kvar....och sedan blir det gruppträff nästa vecka också. Med "riktig" vägning innan. Men innan dess blir det spinning imorgon, och provvägning där.

Jag är riktigt glad att allt flyter på så bra, önskar en fortsatt trevlig helg till alla er som läser detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar