torsdag 2 september 2010

Dag 4

Det har fungerat bra med VLCD hittills. Det är skönt. Det känns bra i kroppen och fokus är på topp. Snart en vecka! Dag ett var det kul att komma igång, ganska hungrig emellanåt, dag 2 lite huvudvärk, men inte mycket att klaga på. Var lite yr, nästan som lite påverkad. Dag tre lättade det, och idag är det mycket lättare, precis som utlovat (och som jag hoppats). Vänner kommer över på fotbollsmatchen (Ungern) ikväll och tar med sig en kladdkaka. Men så är det väl alltid, alltid något med mat. Min sambo är verkligen gullig, men behöver faktiskt inte vara så "beskyddande". Dock uppskattade jag flaskan med kolsyrat vatten med melonsmak, helt underbart. Jo, just det, jag tränade på iTrim i Danderyd också, två gånger. Idag och i förrgår. Jösses, det gör mig hungrig ett tag, men det har funkat det också.
Published with Blogger-droid v1.5.5.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar