söndag 12 september 2010

Dag 14

Sista dagen på vecka 2! Fantastiskt, bara en vecka till fast föda. Och det rullar på helt ok. Ska inte träna idag, det var lite överdrivet med spinning 2 dagar i rad. Men det är ju bara så jag är... :) (allt eller inget, kanske..?). Funderar lite på hur jag ska göra när min sambo firar jämn födelsedag i oktober. Borde fungera att planera en undantagsdag, med lite fisk och räkor till middag och lite (lite) vitt vin. Men jag vet inte hur magen reagerar, och hur man reagerar överhuvudtaget, att göra ett undantag "mitt i". Men jag ska prova.

Mamma visade pappas gamla skjortor i fredags, och de kommer jag snart att kunna ha (igen). Det är ju trevligt, inte bara att kunna ha dem, utan att det är pappas gamla.
(Min pappa dog för 5 år sedan, och han köpte bl a alltid snygga kläder).

Hittade f ö en ganska ny skjorta som jag själv köpte för inte så länge sedan. Den kan jag också snart använda...

Ha en trevlig dag!

EM:

Börjar frysa lite nu, det är förvisso kallare ute, men det ska ju vara en vanlig bieffekt av viktminskning, så det är ju lite bra då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar