torsdag 28 oktober 2010

Torsdag 28 oktober

Hejsan igen, tillbaka från USA (New Mexico) efter 5 dagars resa dit, förvisso inte så roliga omständigheter (minneceremoni efter en bekant som dog i ALS). Det ger en vissa perspektiv när någon dör, och lugnar ner de dagliga grubblerierna lite, om mest av allt ger det anledning till mer eftertanke om vad som är viktigt i livet. Som familj och vänner. Och hälsofrågor, som ju är relaterade till denna blogg.

Jag ska inte filosofera så mycket mer idag om det, men jag var tvungen att fuska (lite bara) men är "back on track" igen, nu när jag är hemma och inte så omställd av tidsskillnaderna. Det som var bäst med att fuska var att jag testade chili i olika former (inte så kaloririkt, men ack så gott..).

Hann träna lite också, höghöjdsträning, med kuperad terräng, samt styrketräning i ett hemmagym, den som hade det så bra... Ska se om jag kan träna både lördag och söndag, för jag vill "ta ikapp" lite. Men annars blir det nog spinning på söndag och det är alltid skönt. Hoppas få sova lite bättre inatt än igår (vaknade typ 02.00 och kunde inte somna om, jetlag kallas det visst).

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar