fredag 21 januari 2011

Fler fördelar och Målvikt!

Fler fördelar...

* en massa positiva och glada kommentarer (oftast: "Men du håller ju på att försvinna", Vilket är positivt menat, jag väger ändå 88 kg, så det är mycket kvar av mig.. :) ).

* Det går snabbare och lättare att springa, även om jag inte springer så förfärligt mycket just nu (men lite längdåkning)

* Blodtrycket är mycket bättre, och säkert en helt del andra värden man får kolla på hälsoundersökningen (man känner ju inte direkt hur mycket kolesterol etc man har i blodet).

* Bättre självförtroende (det var inte så illa innan heller, men en ganska stor sak att tänka på har faktiskt försvunnit!)

Tack till alla som ger mig så mycket stöd! Nu har jag faktiskt nått min målvikt (89 kg) och väger ca 88,5 kg. Men jag ska väga mig officiellt på iTrimvågen innan jag firar ordentligt. Med vad? Ja, det får vi se nästa vecka. Men det kommer nog att kosta en liten slant. (Eller så firar vi med ett extra spinningpass, haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar