måndag 22 november 2010

Sista veckan på snabba programmet ( 96 kg - 30 kg )

Det blev en bra träningshelg igen, löpning på löpband i lördags och sedan spinning igår. Så idag är det till att ta det lite lugnt, och se till att köra lite styrketräning imorgon (inte minst för att armarna börjar se så tunna ut, kanske..).
På "bronsprogrammet" (iTrim har olika program med olika kostnader för hur ofta man träffar hälsorådgivaren) träffar man hälsorådgivaren en gång per kvartal, så denna vecka är det dax på fredag, vilket ska bli intressant med tanke på hur jag ska lägga upp matprogrammet de närmaste 3-6 månaderna. Jag tycker mycket om att börja äta mat igen, min sambo gjorde jättegod fisk i lördags, och så gjorde vi rotfrukts-fries med mexicokryddor på. I söndags gjorde hon kyckling med rotfruktsröra, som lagats till i ugnen som små bollar. (Jag märkte att det smugit sig in lite parmesan på toppen, och det är ju en god krydda..). det är luncherna jag "byter" just nu under upptrappningen, och med byta så menar jag att jag byter ut måltidsersättning mot riktig mat. (Endast en handflata protein och tre knytnävar grönsaker/rotfrukter/frukt eller bär).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar