fredag 5 november 2010

Matlagningsfunderingar

Hejsan hallå, jag går runt och funderar på det här med matlagning. Det borde ju finnas en del matlagningskurser där ute, men finns det någon som liksom börjar från början, med att göra planeringslistor och menyer, sedan går man till bra affärer, lägger en del i frysen, etc och sedan hur man gör...? Annars borde man kanske starta en sådan, det måste ju finnas många som har samma behov.

Visserligen har jag turen att vara omgiven av flera personer som är mycket duktiga på matlagning, som min bästa underbara sambo, men jag skulle ändå vilja hitta en bra grundkurs för omstart med själva matlagningen, och grundprinciper mm. Så om du känner till någon, tveka inte att lämna en kommentar.

Tränade på iTrim idag, så idag är det "vilodag".. Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Jag tycker detta är en bra idé. Det borde gå att fixa genom något studieförbund. Jag kan kolla lite på det.

    /H

    SvaraRadera